Poznaj proces technologiczny tworzenia konfiguratorów 3D i 2D

Technologię wybieramy adekwatnie do wymagań narzuconych przez projekt i optymalnie dobieramy rozwiązania, które zagwarantują spójność na najwyższym poziomie oraz zwiększą użyteczność aplikacji.

Przyspiesz proces sprzedaży

Dzięki narzędziu do konfiguracji produktów, masz możliwość usprawnienia procesu przygotowywania ofert oraz skrócenia czasu potrzebnego na wycenę, co w rezultacie przyczynia się do zwiększenia konkurencyjności twojej firmy. Indywidualne oferty, które są precyzyjne i pozbawione błędów, mogą być tworzone jednym kliknięciem, zawierając wszystkie istotne szczegóły, takie jak części i cenniki. Atrakcyjne wizualizacje i kreatory wspierają użytkownika, co pozwala zaoszczędzić więcej czasu na kluczowe zadania, takie jak zarządzanie relacjami z klientami i pozyskiwanie nowych.

Zoptymalizuj proces zamawiania

Oferowane przez nas konfiguratory produktów nadaje się nie tylko do wykorzystania przez dział sprzedaży, ale również jako narzędzie samoobsługowe dla klientów końcowych. Twoi klienci mogą z łatwością skonfigurować Twój produkt i zamówić go za pośrednictwem Twojego sklepu internetowego lub strefy b2b. Dzięki połączeniu konfiguratora produktów z Twoim kanałem sprzedaży on-line, powstaje nieskomplikowany, cyfrowy system zamówień. Dodatkowo Twój dział sprzedaży również może korzystać z konfiguratora przy realizacji zamówień, a tym samym skrócić czasu dostawy.

Poznaj produkty wizualnie

Konfiguracje graficzne w 2D/3D oferują nowe doświadczenie produktu i wspierają decyzję o zakupie. Złożone produkty nie są już przedstawiane abstrakcyjnie, ale wizualizowane w czasie rzeczywistym za pomocą fotorealistycznych renderingów.

Wizualny konfigurator przedstawia realistyczny, interaktywny widok produktu klienta, który aktualizuje się w czasie rzeczywistym w miarę dokonywania przez nich wyborów. Dzięki tego typu konfiguratorowi klient może spojrzeć na produkt pod każdym kątem, aby mieć pewność, że wszystko spełnia jego oczekiwania. 

Uzyskaj wgląd w zachowania i preferencje klientów

Pozwalając klientom projektować własne produkty, zyskujesz bezcenny wgląd w funkcje i konfiguracje, które ich najbardziej interesują. Pomoże Ci to skoncentrować wysiłki na rozwoju produktu oraz zoptymalizować działania marketingowe.