Wsparcie serwisowe to zestaw działań, które warto wdrażać od początku powstania oprogramowania. Pozwala to na zapewnienie jej ciągłości i dostosowywanie się do zmieniających się warunków. Kluczowe działania to:
- reagowanie na incydenty i ich rozwiązanie;
- monitorowanie systemu i analiza logów;
- wsparcie przy tworzeniu nowych wersji oprogramowania;
- zmiany technologiczne, takie jak podniesienie wersji bazy danych, aktualizacja serwera WWW ;
- modyfikacje związane ze zmianami w prawie.
W ramach wsparcia zostaje przypisany opiekun projektu z naszego zespołu. Określamy godziny działania wsparcia i reakcji na zgłoszone incydenty, gwarantując dostępność w tym zakresie.
Odpowiednie zarządzanie projektem to nie tylko ciągłość działania aplikacji, ale też bieżące źródło informacji przy dalszym planowaniu i konsultacjach dotyczących rozwoju aplikacji.
Współczesne firmy coraz bardziej zdają sobie sprawę z tego, jak ważna jest skuteczna komunikacja między IT a biznesem. W ramach dostarczonego oprogramowania oferujemy bezpłatnie swoim klientom platformę do obsługi zgłoszeń (ITSM). W erze cyfryzacji i rosnącej zależności od technologii, podejście oparte na ITSM staje się nie tyle luksusem, co koniecznością dla sukcesu organizacji.
Do najczęściej wymienianych korzyści ITSM można zaliczyć:
- Dostosowywanie działań do priorytetów firmy
- Umożliwienie standaryzacji współpracy
- Lepsza koordynacja wniosków w celu usprawnienia obsługi
- Szybsze reagowanie na poważne incydenty i zapobieganie ich występowaniu w przyszłości
Każda z wymienionych korzyści przekłada się na obniżenie kosztów i poprawę jakości oferowanych usług.
Umowy SLA są niezwykle ważne w procesie budowania zaufania. Pozwalają na zdefiniowanie Twoich oczekiwań dotyczących usługi w zakresie zapewnienia ciągłości działania oprogramowania oraz zorientować się kwestii odpowiedzialności Korzystanie z umów SLA zapewnia wzajemne zrozumienie oczekiwań dotyczących usługi.
Wdrożenie umów SLA może przynieść wiele korzyści, takich jak:
- Wzmocnienie relacji — rozwiewają obawy dotyczące ryzyka, co zwiększa zaufanie między stronami. Zdefiniowanie sposobów postępowania w przypadku naruszenia zmniejsza niepewność.
- Formalizacja komunikacji — umożliwia prowadzenie z interesariuszami rzeczowych rozmów w oparciu o uzgodnione wcześniej warunki.
- Poprawa wydajności i morale — pozwalają skoncentrować uwagę na tych zgłoszeniach, które są najbardziej istotne.
Z naszą usługą zarządzania projektami, możesz być pewien, że Twój projekt zostanie przeprowadzony zgodnie z założeniami, terminami oraz spełni Twoje oczekiwania. Pozwól nam poprowadzić Cię do sukcesu i skutecznie zrealizować Twoje najbardziej ambitne projekty!